Procedura rejestracji spółki

Krok 1

Po wypełnieniu formularza rejestracji spółki na Wyspach Marshalla ONLINE przygotujemy umowę I podeślemy na podany adres email w celu zaopiniowania i weryfikacji. Umowa przygotowana jest na standardowym druku, lecz jest elastyczna i wszystko podlega negocjacji. Po zaakceptowaniu umowy (bądź wprowadzeniu zmian) umowa jest drukowana i w dwóch egzemplarzach wysyłana na podany adres korespondencyjny z prośbą o podpisanie i odesłanie jednej kopii.

Do umowy dołączony jest rachunek za usługę. Po opłaceniu rachunku, natychmiast przystępujemy do rejestracji spółki

Krok 2

Sprawdzimy dostępność nazw dla spółki, które zostały zaproponowane w formularzu rejestracji spółki. Jeśli nazwa jest dostępna, przystąpimy do rejestracji. Jeśli podane trzy nazwy są niedostępne, poprosimy o wybranie trzech kolejnych i powtórzymy sprawdzanie trzech nowych nazw dla spółki

Krok 3

Przygotujemy wszystkie niezbędne dokumenty rejestracyjne i przedstawimy je w Urzędzie Rejestracyjnym.

Krok 4

W czasie do dwóch dni roboczych otrzymamy od Urzędu Rejestracyjnego dokument „Certificate of Incorporation” potwierdzający rejestrację wraz z numerem spółki w rejestrze (odpowiednik polskiego KRS).

Krok 5

Przygotujemy następujące dokumenty:

  1. Memorandum and Articles of Association
  2. Minutes of First Board Meeting
  3. Application for Allotment of Share(s) dla każdego z udziałowców
  4. Consent to Act as Director dla każdego dyrektora
  5. Register of Members
  6. Register of Directors
  7. Share Certificate

Krok 6

Dokumenty zostaną opakowane w segregator I nadane za pomocą kuriera DHL do Polski

Krok 7

Po otrzymaniu dokumentów, klient podpisuje I odsyła nam kopię dokumentów:

  1. Application for allotment of shares
  2. Minutes of First Board Meeting
  3. Consent to Act as Director
  4. Share Certificate

Kontakt

WyspyMarshalla24.pl
kontakt[at]wyspymarshalla24.pl
Formularz kontaktu
Pn-Pt 10.00-18.00

Stopka strony